Aktualizace 1.0.625.10




Nastavení Originu pro automatické aktualizace hry

Nový Origin v angličtině

Pod vaším jménem klikněte na šipečku


Pak na Application Settings



Zde nastavte na Automatic Game Updates  ON






 Starý Origin / Nastavení aplikace



Takhle pak vypadá automatická aktualizace. Jen vidíte modrou čáru (progress bar) u hry, která se aktualizuje.



Jak kontrolovat aktualizace ručně

Přes pravé tlačítko myši klikněte na hru, a pak na Update Game.




Starý Origin


Pokud máte hru aktuální, ukáže se po zkontrolování aktualizace tato hláška.




Aktualizace ze dne 1. 9. 2014

Závažné problémy a nestabilita:
  • Vyřešena nestabilita režimu stavba, která byla způsobena tím, že si hra myslela, že ploty jsou místnosti.
  • Vyřešena nestabilita editoru Vytvořit Simíka, která se občas objevila po uzamčení a následném odemčení počítače.



Opravy chyb a problémů:
  • Opraven problém s následujícími objekty: „pánský oblek Zazařte“, „Třpytky a svalnaté bříško“, „Velký ostudný klobouk“, „Hvězdné brýle“ a „Ostrovní bar“, které si po opětovném načtení nepamatovaly, že už jsou zpřístupněné.
  • Opraveno několik problémů souvisejících se situací, kdy Simíci pozvali Smrťáka na rande a hra kvůli tomu přestala reagovat. Smrťák vás má stále v oblibě, ale má moc práce na to, aby chodil s každým osamělým Simíkem, který po něm zatouží, na rande.
  • Opraveno několik problémů, které způsobovaly, že děti se v inventáři domácnosti nesprávně hibernovaly:
  • Teď můžete opustit režim stavba, i když nejste na svém pozemku a v inventáři domovského pozemku jste omylem zapomněli dítě.
  • Hra už se nebudete zasekávat, když se pokusíte rozdělit domácnost s dítětem na pozemku a v inventáři domácnosti.
  • Při rozdělování a spojování domácností již nedochází ke vzniku nehratelných domácností kvůli tomu, že dítě zůstalo v inventáři domácnosti.
  • Děti už nezůstávají uvězněny v inventáři domácnosti poté, co všichni ostatní Simíci v domácnosti zemřeli.
  • Už nedochází k množení dětí, když je necháte v inventáři domácnosti a pustíte se do upravování pozemku pomocí Správy světů.
  • Opraven problém, při kterém nebylo možné přejít do režimu života poté, co jste sloučili domácnost z galerie s jinou domácností.
  • Když si pomocí Správy světů a editoru Vytvořit Simíka přidáte do domácnosti, za kterou hrajete, nového Simíka, budete si moci upravit jeho obličej i tělo.
  • Při nasdílení pozemku se zvětšenými objekty (pomocí cheatu Shift + [,]) si nyní Galerie bude jejich novou velikost pamatovat a ostatní hráči je také v této velikosti uvidí.


Problémy s Galerií:

  • Opravena chyba, která způsobovala, že hra při pokusu o uložení pozemku do knihovny přestala reagovat.


Zdroj: EA


Komentáře

  1. Ahoj, mam problem s deformaci miminek, ale mam neleg. hru.... Nevite zda se da aktualizovat hra i tak? Origin mam, ale mam ho nemecky a ve vyberu jazyka je tam jen anglictina, ktera stejne nejde a nemuzu tam najit tu aktualizaci pokud tam v mem pripade vubec je. Dekuji za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, s tím Ti opravdu neporadíme. Máme zkušenosti jen s originální hrou.

      Vymazat
    2. Mámstejnej problém, kdyby jsi přišel/la na to co s tím, tak mi prosím napiš : k.paulikova@email.cz Předem díky ! :)

      Vymazat
    3. Mám stejný problém :(

      Vymazat
  2. Ahoj , můžete mi poradit ? hra se mi pravidelně po nějaké době sama od sebe vypne , přesněji to napíše tohle ( Program The Sims 4 přestal zprávně fungovat ).. opravdu to zamrzí ,když se to vypne bez uložení :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to ještě nestalo. Hledala jsem i na stránkách technické podpory, a tento problém tam zatím neřeší. Zavolej tedy na technickou podporu, ať ti oni poradí, jak tento problém řešit. Kontakt najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
    2. Dobře děkuji :)

      Vymazat
    3. Mohl bych se zeptat, když jsem se s hrou Sims 4 prishlasil na pocitac a ted jsem si koupil jiny pocitac a chi to hrat na tom novem jak to mam udelat aby me to na tom nevem jelo ??

      Vymazat
    4. Cituji z našeho článku a stránek EA ...Hru můžete nainstalovat na více počítačích.

      V jednu chvíli však může být pouze jeden z těchto počítačů přihlášený k účtu Origin a aktivně hrát The Sims 4...

      Vymazat
  3. takže když nemám legálně hru the sims 4 tak aktualizace nejdou ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdou, ale musíš umět stahovat ;)

      Vymazat
    2. a kde si sis stáhnul the sims 4? prosím

      Vymazat
    3. S pirátskou hrou neradíme a ani nebudeme zveřejňovat pirátské odkazy od čtenářů!

      Vymazat
  4. no a to je všechno jak se to aktulizuje? a pak to spustit po aktulizaci bez originu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktuaulizaci lze spustit jen přes Origin. O žádném jiném způsobu nevím.

      Vymazat
  5. jj aha a půjde to spustit? nejsem stím ůplně jistá a ono se to nenainstaluje na aktulizaci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestliže máš pirátskou hru, opravdu netuším jak tvá hra funguje. Pokud máš originál (koupenou) hru, aktualizaci můžeš spustit bez obav.

      S dalšími dotazy ohledně aktualizace se, prosím, obracej na technickou podporu EA. Kontakt na technickou podporu najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Nejsme technická podpora a ani ajťáci, a proto na tvé specifické dotazy nejsme schopné odpovědět.

      Vymazat
    2. jj piratskou hru mám a funguje to sopustit a bez poblémů ale nemam to aktulizáno a nevim jestli to šlo aktulizovat ale nemám tu hru koupenou jen nainstalovanou z internetu a pokud jj tak kde najdeme tento kod napsat a nebo se dá stáhnout někde bez originu rento cheat já jsem koukala na internet že by tám šlo stáhnout ale jen si to myslim ale raději jsem to nezkoušela

      Vymazat
    3. Neřešíme problémy s nelegálně staženou hrou.

      Vymazat
  6. a sims 4 mě to funguje spustit bez problémů a nevim jestli se to aktulizuje jen přes origin a dát zavřít? a pak to půjde bez problému spustit bez originu? když mě to takhle funguje ale kromě některých cheatů z objektů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S dotazy ohledně aktualizace se, prosím, obracej na technickou podporu EA. Kontakt na technickou podporu najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  7. ale pouštím sims bez originu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obrať se na technickou podporu EA. Kontakt na technickou podporu najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  8. a když mám stáhnuto tu hru a nemam koupení tak si to můžu koupit nějaký dodatek ze sims 4 později až budeme mít na to penízky škoda že sims 4 stojí takový peněz které vůbec nemáme aní za 900 kdyby stálo 90 korum tak bych chtěla spíš kupovanou a ze sims 3 mě to šlo ten cheat z objektů a přitom jsme neměli koupení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme fanoušci hry stejně jako ty. Takže tvé problémy ohledně peněz nemůžeme řešit.

      Tvé přání napiš na oficiální stránky The Sims.

      Vymazat
  9. já mam origin a nainstalované z kodu když jsem se spustila sims 4 a z originu to šlo spustit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obrať se na technickou podporu EA. Kontakt na technickou podporu najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  10. Jde hrát originální hra i bez připojení k internetu ? Na chatě nemám připojení k internetu tak abych si nebral zbytečně notebook.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý to jde tak, že se přihlásíš na Origin. Pak dáš přejít offline a poté se nesmíš odhlásit z Originu. Pak by to mělo jít.

      Upřímně nikdy jsem to nezkoušela. Mám jen počítače. Notebook mám jen na práci, takže pro mé hry zcela nepraktická věc.

      Vymazat
  11. Ahoj , co mám dělat ,když mám aktualizaci a ta se mi sekne na 100% ? Do teď to šlo bez problémů , zkoušela jsem to asi 20krát tu aktualizaci co s tím ?:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud máš ve složce Mods nějaké herní mody, odstraň je dočasně ze složky, proveď aktualizaci a pokud bude vše v pořádku, vrať je zpět do složky.

      Vymazat
  12. Ahoj, mám úplně stejný problém s aktualizací... Kde prosím najdu tu složku Mods?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, podívej se na tento článek
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/jak-instalovat-downloady.html

      Vymazat
  13. Zdravím! Dnes jsem kvůli špatnému internetu musela přerušit aktualizaci. Poté jsem v pohodě nainstalovala nový balíček Outdoor Retreat, ale když jsem chtěla spustit hru. Tlačítko "HRÁT" je šedé a nelze na něj kliknout. Tak ani před ani po instalaci nového balíču nešla spustit. A aktualizace už na výběr není. Poradíte mi, co bych mohla dělat? Musím tu základní hru celou přeinstalovat? Díky za odpověď. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej opravit hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Nebo zkus promazání cache: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/12/promazani-cache-originu.html

      Když to nepomůže obrať se na technickou podporu: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
    2. Ahoj já mám takový problém že jsem si stáhla THe sims 4 přes internet a a když si i stáhnu tak se mi ta hra nezobrazí v originu takže ji nemohu spustit přes origin a musím ji spustit přes ikonku na ploše ale nemůžu ji aktualizovat to jediné mi vadí

      Vymazat
    3. Podle toho co píšeš, nemáš hru koupenou, ale zřejmě nelegálně staženou. S nelegální hrou nemáme zkušenosti, takže nevíme jak funguje ve spojení s Originem.

      Vymazat
  14. Ahoj, mam takovi problém vždy když chci ulozit svet mam tam kod chyby 0 a zkousel jsem opravit hru a aktualizovat a nic .. prosim poradte diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ukládáš ... Uložit jako ... ?

      Vymazat
    2. Ahoj taky jsem to zkousel a i ulozit a ukoncit a i jako ulozit ale furt Kod chyby 0..
      :)

      Vymazat
    3. To už ti nepomůže. Ta chyba je způsobená tím, že používáš automatické ukládání. Udělej obnovení hry a pak ukládej hru vždy jen "Uložit jako".

      Hru načítej pouze z uložených her, nepoužívej tlačítko Hrát. Více najdeš zde: http://sims4.crinrict.com/en/2014/09/save-games-disappearing/

      Obnovení hry najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

      Vymazat
    4. Dekuji moc vypada to ze to tam uz nepise :) Diky.. ale furt musíš delat Ulozit jako ze ano?

      Vymazat
    5. Vždy ukládej jen jako Uložit jako. V opačném případě budeš mít neustále chyby v uložených pozicích. Nemáš zač :)

      Vymazat
  15. Prosím potřebuji poradit. Mam zakoupenou hru,ale musela jsem preinstalovat cely windows a ted mi to pise,ze nejde uplatnit produktovy kod,protoze uz byl pouzit.Co mam delat,prosim poradte

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den,mam dotaz.Mam zakoupenou hru,mela jsem ji uz nainsatalovanou a fungovalo to perfektne,bohuzel jsem dala pocitac na opravu a kdyz jsem ji znovu instalovala napsalo mi to,ze produktovy kod byl jiz zadan. Porad te mi prosim co stim mam delat.Moc dekuji za pomoc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, s tím Ti bohužel nepomůžeme. Musíš se obrátit na technickou podporu.
      Kontakt najdeš zde
      http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  17. Ahoj dnes by měl být k dispozici nový svět ale zatím nic. Máte ho už někdo ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, aktualizace bývají k dispozici až večer.

      Vymazat
  18. ahoj pomůžete mi? když sem zapla the sims 4 tak mi vyskočila hláška: uložená hra kterou se snažíte načíst byla uložena v novější verzi the sims 4, než jaká je momentálně nainstalována. pro bezpečné načtení uložené hry prosím přejděte na tuto verzi. poradí mi někdo prosím jak na ni mam přejít? zkoušela jsem i aktualizovat the sims 4 ale nic nepomáhá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je proto, že ukládáš hru přes automatické ukládání. Hra se ukládá takto: http://arsepo4.blogspot.cz/2015/03/jak-spravne-ulozit-hru.html

      Promaž cache soubory: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/odstraneni-cache-souboru.html

      Udělej obnovení hry: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

      Nevracej soubory do složky Saves. Přijdeš o všechny savy, ale jinak se té chyby nezbavíš.

      Více o této chybě najdeš zde: http://sims4.crinrict.com/en/2014/09/save-game-was-saved-with-an-earlier-version/

      Vymazat
    2. Ahoj, hrooozně moc ti děkuju kra zase šlape jak má :)

      Vymazat
  19. Ahoj, když chci na originu aktualizovat hru(mam originálku), tak se to začne načítat a pak tam vyskočí chyba:narazily jsme na problém, zkuste to později, zkoušim to celý týden a nic:( nevíte co stim?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkus opravit hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Případně můžeš zkusit promazat cache Originu: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/12/promazani-cache-originu.html

      Jestli, ale máš Win XP, tak to tě nepotěším. Přečti si to zde: http://forums.thesims.com/cs_CZ/discussion/768901/aktualizace-ve-fronte

      Vymazat
    2. Win XP nemám, oprava hry nepomáhá, když dám opravit(přes origin) tak dojde pouze k ověřování herních souborů a pak se spustí hláška:stahování se nezdařil, to samé i u aktualizace zase mi to píše :nastala neočekávaná chyba, zkuste to prosím zachvíli chyba :196613:200

      Vymazat
    3. Zkus přeinstalovat Origin anebo se pak obrať na technickou podporu. Kontakt najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  20. Ahoj, momentálně mám problém s novou aktualizací, která mi nejde stáhnout. Vždy když je příprava aktualizace 99% tak to spadne a napíše mi to, že se aktualizace nezdařila....a bez aktualizace mi hra nejde spustit....zkoušela jsem i takové ty věci jako opravit hru atd....nenapadá vás něco? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj. Už nevím co dělat. Hru už mám déle jak půl roku, mám odehráno asi 40 hodin a šlo to bez problémů, jenže pak to chtělo aktualizovat a to prostě nejde. Aktualizace běží pár minut a pak napíše že se to nezdařilo. Dělám to každý den a posílám i hlášení o chybě a nic :(
    Hra nebyla zrovna levná a ani nefunguje tak jak má :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, obrať se na technickou podporu. Kontakt najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  22. Prosím o radu. Mám nainstalovanou hru the sims4 na notebooku přes zakoupený originální disk, hru jsem si instalovala dne 3.10.2015 a hrála ji docela často a vše běželo v pohodě, ale teď se mi stalo to, že mi má umírat jedna siminka a po každé když už umírá a je tam i smrtka, tak nemůžu kliknout na žádného simíka a nemůžu dělat žádné akce, takže musím hru ukončit a samozřejmě bez uložení (před tím už mi umřeli dva simíci a bez problémů). Budu vděčná za jakoukoli radu, která by mi mohla pomoci a já mohla zase v klidu hrát bez potíží:). Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej rady z tohoto článku: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
    2. A ukládáš správně hru?: http://arsepo4.blogspot.cz/2015/03/jak-spravne-ulozit-hru.html

      Vymazat
  23. Dobrý den mam problém se stavění :po poslední aktualizaci mi zdi které vytvořim hned zmizí vůbec tam nejsou a to samé i s objekty.A ještě mi nejde uložit hra vždy to napíše:Hru se nepodařilo uložit.Kód chyby:0
    DEKUJI ZA ODPOVEĎ Tardis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      postupuj podle tohoto článku: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Pak ukládej hru takto: http://arsepo4.blogspot.cz/2015/03/jak-spravne-ulozit-hru.html

      Vymazat
  24. Ahoj mám problém s aktualizacemi.Vždy mi tam naskočí ,že je ti ve frontě a tak se to nehne.Nevím co mám dělat. Prosím odpovězte máte odpověď na můj problém

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      - zkus přeinstalovat Origin

      - máš dostatečné internetové připojení? (můžeš to být kvůli pomalému připojení)

      - máš legální hru? (Nelegální hra často zlobí)

      Pokud máš legální hru, obrať se na technickou podporu. Vit kontakt zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  25. Ahoj, kde sa dá stiahnuť origin v českom jazyku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tady je Origin ke stažení: https://www.origin.com/en-ie/download

      Pokud se se ti nenainstaluje česky. Zde je návod jak změnit jazyk: https://help.ea.com/cz/article/how-to-change-your-language-settings-in-origin/

      Vymazat
  26. Dobrý den,hra The Sims 4 chce aktualizaci,když ji ale dám ukazuje se VE FRONTĚ,nebo AKTUALIZACE POZASTAVENA.několikrát jsem hru mazala a opět instalovala a stále přetrvává stejný problém.Dcera už 2 měsíce hrá nemůže a já jsem bezradná.Technická podpora nereaguje,takže já sama to dohromady nedám.Děkuji za pomoc.I.I

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý to dělá uživatelům s XP Windows. Můžu vám poradit zkusit přeinstalovat Origin. Jinak nevím jak to řešit, nejsem ajťák. Technická podpora po telefonu vám nic neporadila?

      Já být vámi, pořád bych je dokola otravovala. Odkaz na telef. kontakt najdete zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  27. Ahoj, mam problem a potrebuji prosim poradit. Opravuji dum, Siminku a mimino mam. Ale kdyz chci prejit z oprav do ,, rezim zivota,, nepusti me to a pise to: z pozemku nemuzete odejit, dokud mate dite v inventari. Vubec si nevim rady a nevim kde mam to mimco. Poraddte prosim Monca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já bych se vrátila o uloženou pozici zpět.

      Případně můžeš vyzkoušet rady z tohoto článku: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  28. Nevíte co mám dělat když v sims 4 otevřu knihovnu a nemám tam sekci komunita když v originu zkontroluju jestli jsem online tak sem.Ale v the sims 4 asi ne.Vůbec nevím co mám dělat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Online je si třeba nastavit ve hře, viz tento obrázek
      http://4.bp.blogspot.com/-AiFTOtb0DWw/U_l8QnpNAaI/AAAAAAAAWSI/V7YXS24YtEg/s1600/7.jpg

      Návod je zde: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/08/galerie.html

      Vymazat
  29. Takze, koupila jsem si po vanocich the sims 4. Hoodne velkej problem byl s instalovanim, ale na konec se mi to povedlo. Ale kdyz tu hru chci aktualizovat, tak mi to chvili bezi a potom mi vyskoci chyba. A takhle je to pokazdy, kdyz to chci aktualizovat.
    Dalsi problem a to bude asi tim ze to nemam aktualizovany je, ze mi tam nejdou cheaty a ani custom content(nebo jak se to pise). Hrozne me to mrzi, tak se chci zeptat jestli nahodou nevis co s tim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš zkusit tyto postupy, ale nakonec stejně budeš muset zavolat na TP EA.

      1) http://arsepo4.blogspot.cz/2015/12/jak-opravit-chybu-v-originu-pri.html

      2) http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      3) Kontakt na TP EA: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  30. Ahoj, můžete mi poradit ..... Jsem na Originu přihlášená mám ho aktivní ale když zapnu The Sims 4 napíše mi to
    ,,Nelze spustit hru :
    Origin momentálně neběží. Před spuštěním The Sims 4 nejprve spusťte Origin

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, já bych zkusila odinstalovat a pak znovu nainstalovat Origin.

    Když to nepomůže, nejlepší je se obrátit na technickou podporu EA. Kontakt je zde: https://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

    OdpovědětVymazat
  32. ahoj co mám dělat jestliže chci aktualizovat hru ale okazuje si mi že je to ve frontě.Trvá to už moc dlouho a já nemůžu hrát ani "ň"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, podívej se na tento článek
      https://arsepo4.blogspot.cz/2015/12/jak-opravit-chybu-v-originu-pri.html

      Vymazat
  33. Ahoj.... chtěl bych přidat svůj postřeh... jelikož mne kamarád abych se mu číhl na počítač že mu tam něco nejde ..... a přišel s tím že koupil hru TS4 a že mu nejde ..... je pravda že jsem se s tím prděl asi 18 hodin a pokoušel se to zprovoznit ..... ale abych se dostal k jádru věci ..... zjistil jsem že člověk musí vypnout připojení k síti (wifi) pak se přihlásit do originu a být tam OFFLINE a můžeš hrát nebo aspoň u něj to tak jde ...... protože když je připojen k síti (wifi) a ON-LINE na originu tak to vyžaduje aktualizaci která nikdy nedoběhne a hrát to nejde ani za mák. Snad to bude fungovat i u jiných co s tím mají problém. Mějte se bájově a příjemnou zábavu při hraní.

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, jak mám dostat do hry patche ?

    OdpovědětVymazat
  35. Aktualizuje se přes Origin. V článku je obrázkový návod jak "Zkontrolovat aktualizace".

    OdpovědětVymazat
  36. Mám problém s TS4. Tlačidlo- play- je stmavené a nedokáže mi spustiť hru. Už vyše mesiaca si neviem rady... Čo by som mala spraviť? Vopred ďakujem za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obrať se na technickou podporu EA. Kontakt najdeš zde: https://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  37. Da sa aktualizovat The Sims 4 ked nemam ku nej CD ?? Lebo mam ju stiahnutu len tak cez internet.

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý den, stáhla jsem si Demo verzi The Sims 4 a na Originu jsem on-line, jenže když chci jít do galerie, píše mi to ,že se nelze připojit:( Internet mi fachá ,tak nechápu o co jde.:(
    Moc bych potřebovala pomoci:) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den článek o Galerii je zde: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/08/galerie.html
      Nastavení hry/ Přístup k online funkcím

      Případně zkuste opravit či obnovit hru nebo TP EE. Návody jsou zde: https://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  39. Dobrý den, mám menší problém ve hře. Mám koupenou originální hru, vše funguje jak má, mám stažené i vlastní mody hra pořád funguje bez problémů... Samozřejmě krom jediné věci že vlasy mám melírované místo tmavé, tak jsem se dočetla že je třeba vypnout režim notebook. Tak jsem tak udělala, jenže hra se najednou začla hrozně sekat ani po vyjmutí všech modu a postupu jaký tu máte se mi hra stále seká. Tak jsem režim notebook vrátila zpátky a hra zase funguje v pořádku. Tak se chci zeptat jak je to možné? je to tím že ten režim musím mít zaplý když hraju na notebooku a ne na počítači? děkuji za odpověd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, pravděpodobně váš notebook není tak silný jako váš počítač a proto musíte mít zapnutý režim notebooku. Když ten režim vypnete, nestíhá grafika notebooku a proto se to tak seká.

      Já mám například tak slabý notebook, že by se Sims 4 ani nerozjelo. Hraji jen na počítači.

      Vymazat
    2. To si myslím taky, ale mám dost silnej notebook všechny hry jako je třeba GTA 5 a tak vše mi na tom funguje bez jediného seknutí. No pokud se to nějak samo nezlepší tak to vrátím asi zpátky a nedá se nic dělat páč počítač nemám :D ale děkuju moc za odpověd :))

      Vymazat
    3. No tak to je jiná. To by Sims mělo jet taky. Tady jsou požadavky na systém: https://www.origin.com/irl/en-us/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

      Ale tedy upřímně doporučené požadavky mají grafiku VIDEO CARD: NVIDIA GTX 650 or better
      a já měla na starém počítači Nvidia 770 a počítač dost nestíhal a procesor byl přitom taky vyhovující.

      Vymazat

Okomentovat