Odemknutí kariérních objektů

 Ve hře jsou k dispozici kariérní objekty a místnosti, které se zpřístupní jen po dosažení příslušného stupně kariéry.

Aktualizace hry ze dne 16. 12. 2014 (1.3.18.1010) zpřístupnila cheat, který odemkne všechny kariérní objekty.



Není váš Simík zrovna patron umění, ale rád by složil své unavené tělo do postele Rustikální sen.
Potom čtěte dál.


Aktivace cheatu


Okno pro vložení cheatu se otevře současným
stisknutím kláves Ctrl Shift C


Zadejte cheat

testingcheats true


 Po zadání cheatu stiskněte klávesu Enter

Zadejte cheat

bb.ignoregameplayunlocksentitlement

 

 Po zadání cheatu stiskněte klávesu Enter

 Okno se zavře stisknutím klávesy Esc
Musí být přitom aktivní, to znamená, že v něm musíte mít aktivní kurzor pro psaní.


Je-li cheat aktivní, v okně se zobrazí  ON.



Poznámka

Je-li objekt stále zamčený, složku s objekty znovu načtěte.
Jste-li například v katalogu postelí, vyjeďte z něho ven a poté se do něj vraťte.

Zamknutý objekt je označen červeným textem.



Odemknutý objekt je označen zelezným textem.



Pokud jste používali mod ◄ BuildBuyMode Unlocker ►,

můžete ho ze hry odstranit. Pokud se nechcete zdržovat se zadáváním cheatu, můžete nadále používat výše uvedený mod.



Užitečné odkazy

MCCC - nastavení cheatů - Odemknutí kariérních objektů natrvalo

Komentáře

  1. Ahoj, chtěla bych se zeptat jak mám do hry dostat speciální oblečení a účesy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co přesně tím myslíš. Downloady se jinak instalují takto: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/jak-instalovat-downloady.html

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat jak tento cheat odstranit ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš zrušit jeho aktivaci pro danou domácnost?
      Zkusila bych nakonec napsat
      bb.ignoregameplayunlocksentitlement off

      Případně zrušit aktivaci testovacího cheatu
      testingcheats false

      Musíš vyzkoušet. Nemám teď možnost si pustit hru.

      Vymazat
    2. stačí napsat cheat znovu a za to napsat false

      Vymazat
  3. Ani jedna z možností odebrání cheatů nefunguje

    OdpovědětVymazat
  4. jsem to nějak nepochopila, jak mám napsat příkaz ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkopíruj si ze článku slovo bb.ignoregameplayunlocksentitlement . To je ten cheat.

      Vymazat
  5. Ahoj,mám menší problém. Poslední dobou , když aktualizuji hru a vypnou se mi cheaty nejdou zapnout. Jediný chat, který ve hře mám je MCCC. Vždy teda vymažu a stáhnu pro aktualizovanou verzi,ale i tak se mi při spuštění objeví, že módy vypnuty. Dříve mi pomohlo stáhnout MCCC o verzi starší. Po nové aktualizaci nefunguje ale ani to a hra stále píše módy vypnuty. V nastavení mám vše dobře nastavené. MCCC aktuální

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vyzkoušej tyhle rady: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/Can-t-activate-my-mods-after-new-update/td-p/9560277

      Vymazat

Okomentovat