Mody a aktualizace

Aktualizace ze dne 4. 12. 2015 přinesla změnu týkající se aktualizcí a uživatelského obsahu.

Po každé aktualizaci nyní budou ve hře automaticky vypnuty mody. 

Znovu je spustíte následujícím způsobem.


V Hlavní nabídce klikněte na ikonu Nabídka možností



Z tabulky vyberte Nastavení hry


V tabulce zvolte záložku Ostatní

Na obrázku vidítě, že je veškerý vlastní obsah vypnutý.






 Označte Zapnout vlastní obsah a mody.
Pokud nemáte označeno Úprava skriptů povolena a používáte 
mody, které vyžadují povolení skriptů, volbu zaškrtněte.
Následně klikněte na tlačítko Použít změny.

Hru restartujte




 
Jestliže se po novém spuštění hry vyskytnou problémy, například

hra se nespustí
nenačte se uložená pozice
místo textů se objeví číslice

a další, 

budete muset ze hry odstranit zejména herní mody (obsah, který mění herní funkcionality), případně vlastní obsah (vlasy, předměty apod., vytvořené hráči) a postupným vracením modu do hry zjistit, který působí problémy. 

Mody jsou obecný název pro herní mody a vlastní obsah. 

Vracet do hry je můžete jednotlivě nebo po skupinkách. Jestliže v případě skupinky zjistíte problém, musíte skupinku znovu odebrat a následně jednotlivé mody ze skupinky zkoušet po jednom.

Jakmile najdete mod, který způsobuje problémy s hrou, odstraňte ho ze složky Mods.
Na stránce autora modu zjistěte, zda ho aktualizoval  a pokud ano, stáhněte si a nainstalujte aktulizovaný mod.

Více informací o tom, jak opravit hru, najdete ZDE

 Užitečné odkazy

Jak aktualizovat hru

Jak instalovat downloady

 

Komentáře

  1. ahoj nevím jestli stale máš tento blog ale chtěla byhc se zeptat jak zapnout facebook jak to je v tom nastavení píše mi to že nejsem přihlašena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já to vyzkouším zítra a pak ti sem napíšu, co a jak :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ahoj Adélo, odpověď máš tady u nás na fóru: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Otazky-z-blogu-tp5717680p5717704.html

      Vymazat
  3. ahoj :O udělala jsem to podle postupu tentokrát už s emi oběvil fb jako přihlašení ale když na to kliknu ukaže s emi jenom prázdna tabulka v té hře místo aby s emi ukazal fb :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na fóru ještě doplnila další obrázky. Musela jsem restartovat hru a postup znovu opakovat. Nějak se mi totiž nezdálo, proč bych tu aplikaci měla vidět jako na mobilu.

      Vymazat
  4. a jak restartovat hru prosím ? protože v nastavení to není napsané :O a po restartovaní mi to už pojede ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Restartovat hru, znamená vypnout hru a znovu zapnout.

      Vyzkoušej to, jestli ti to pak bude fungovat.

      Když to nepomůže, obrať se na technickou podporu. Kontakt najdeš zde: https://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  5. Ahoj, jaké jsou nejlepší mody? Podle vás?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já mám nejradši MCCC, Cheatovku, Pózovač, mod na osvětlení a mody na výhody.

      Vymazat
  6. Ahoj, mody mi fungují dobře, ale od poslední aktualizace mi nejdou používat cheaty. Nevíte co s tím ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mně cheaty fungují. A máš nainstalovaný Mod pro fungování cheatů: https://arsepo4.blogspot.com/2018/06/mod-pro-fungovani-cheatu.html

      Vymazat
    2. Tak jsem zjistila, že to jsou cheaty na dovednosti, které nefungují. Včera jsem zkoušela kariérní a objektové. Už to opravuji na blogu. Děkuji za upozornění a prosím, příště mi i napiš konkrétní cheat :)

      Vymazat
  7. Ahoj, po dnešnej aktualizácii 22.01/021 sa mi mody automaticky vypli ako pri každej aktualizácii.
    V nastaveniach som mody znovu zapla a ukončila/reštertovala hru.
    Bohužiaľ mody sa ani po niekoľkých pokusoch znovu nezapli.
    Vieš mi prosím poradiť kde môže byť problem ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dívala jsem se na rady z technické podpory a tam píší, že to dělá antivir. Viz zde: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/CURRENT-ISSUE-Anti-Virus-blocking-User-Folder-Screenshots/m-p/9572695/highlight/true#M190761

      Vymazat
  8. ahojte
    i když jsem vše přijmula tak mi fungují jenom mody ,ale ne skripty.
    The sims 4 mam stažený přes Origin je možné že je problém v tom?Děkuji

    OdpovědětVymazat

Okomentovat