pondělí 8. září 2014

Jak instalovat downloady

Do hry se instalují downloady ve formátu PACKAGE

Soubor .package vložte do složky Mods

Cesta ke složce

...Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 4\Mods


V případě herních modů, které upravují skripty se do složky Mods mohou vkládat i zazipované soubory, tedy nerozbalené - s koncovkou ZIP. Je třeba pečlivě sledovat pokyny jednotlivých autorů, jejichž obsah si stahujete.

Ve složce Mods si můžete vytvořit podsložky.



Zde vidíte obsah podsložky mody


Při instalaci uživatelského obsahu musí být hra vypnuta.

V případě, že jste do hry nainstalovali herní mod, hra vás na to po spuštění upozorní.
Mody v tabulce roztřídí na


mody neupravující skripty
mody upravující skripty


Aby mohly mody upravující skripty fungovat, musíte v Nastavení hry v záložce Ostatní, zaškrtnout volbu

Úprava skriptů


Aktualizovaný obrázek pro nastavení hry.
Pokud hru aktualizujete, změnil se prostředí nastavení hry, viz. tabulka níže.


Přehled a druh nainstalovaných herních modů zjistíte i tak, že v Nastavení hry v záložce Ostatní kliknete na volbu Zobrazit mody nebo máte-li hru aktualizovanou kliknete na volbu Zobrazit vlastní obsah.
V obou případech naskočí tabulka viz. níže.
Chcete-li, aby se přehled herních modů zobrazoval vždy po spuštění hry, zaškrtněte v tabulce Zobrazovat pri startu.


Co je mod?

 Článek  najdete ◄ZDE►

Zkomprimované soubory

 

Důležité



Většina souborů package se na internetu nachází ve zkomprimovaném stavu (zabalená) např. ve Winraru či Winzipu a před instalací do hry je MUSÍTE ROZBALIT
Když rozbalíte zkomprimovaný soubor, naleznete v něm soubor package.

Návod na Winrar je ◄zde►

V případě herních modů upravujících skripty se většinou zkomprimované soubory nerozbalují a vkládají se do složky Mods zazipované (zabalené). Záleží na pokynech autora.



Užitečné odkazy

►Jak uspořádat downloady ve složce Mods◄
► Instalace domu ◄
►Instalace simíka – import ◄
►Instalace simíka – export ◄
►Soubor Resource.cfg a podsložky ve složce Mods◄

198 komentářů:

  1. Ahoj, nevis jak si vyrobit vlastni downloady?Nemohu najit nejaky srozumitelny navod.Dekuju moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je Sims 4 Studio: http://sims-studio.proboards.com/

      Vymazat
    2. Ahoj, stáhla jsem si několik downloadů. Všechno mi jde jako tady podle návodu, ale i když kliknu na úpravy skriptů tak se nic neděje. Jak mám tu hru jako aktualizovat, aby se mi tam ukázala možnost zapnout vlastní obsah, atd? Poradíte mi prosím?

      Vymazat
    3. Ahoj, hra se aktualizuje přes Origin: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/aktualizace.html

      Jinak, když hra zlobí, můžeš vyzkoušet ještě tento postup: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  2. proč mi to nefunguje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co přesně Ti nefunguje?

      Vymazat
    2. Udělám to přesně podle návodu ale pak když zapnu hru tak se mi ta tabulka neobjeví a ty downloady tam nejsou.

      Vymazat
    3. Tabulka se Ti zřejmě neobjevuje, protože nemáš zaškrtnuto její zobrazování při startu.
      Zobrazit ji můžeš i tak, že klikneš na volbu zobrazit vlastní obsah. Tlačítko je vidět na čtvrtém obrázku v tomto článku. Jakmile na něj klikneš, naskočí Ti tabulka s přehledem downloadů. Dole si zaškrtni Zobrazovat při startu.

      Nicméně tabulka nesouvisí s tím, zda máš či nemáš downloady ve hře. Je to jen informační tabulka.
      Musíš se podívat přímo ve hře, zda je tam máš.

      Vymazat
    4. to sem udělala ale ani v té tabulce když jsem jako že klikla aby se mi ta tabulka ukázala tak tam ty downloady nebyli :p

      Vymazat
    5. ať stáhnu cokoli do the sims 4 tak to tam není :p

      Vymazat
    6. Ty se pořád držíš té tabulky. Ale podstatné je, zda máš downloady ve hře. Dívala jsi se a nebo to vždy, když to nevidíš v tabulce, ani nevyzkoušíš?

      Dej nám sem odkaz na některé z těch downloadů, vyzkouším to.
      Nicméně budeš asi něco dělat špatně.

      Včera jsem do článku doplňovala informace ohledně instalace herních modů. U některých se vkládá do složky Mods soubor nerozbalený, ale není to pravidlo.

      Vymazat
    7. právě že se koukám i do té hry :D

      Vymazat
    8. http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-clothing-female-teenadultelder-everyday/title/nautical-short-dress/id/1268779/

      Vymazat
  3. Ten download normálně funguje, viz foto u nás na fóru: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-td5716893.html


    Velmi bych ocenila, kdybys takovéto složité dotazy příště pokládala na fóru.

    Jinak jestli nemáš originál hru, můžeš mít problémy i kvůli tomu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře :p nemám :D

      Vymazat
    2. Ale pak je zbytečné to řešit tady u nás. My máme hru koupenou a vůbec netušíme jak se chová pirátská hra. Proto ti nejsme schopné poradit.

      Vymazat
  4. Ahoj. Mám takový problémek. S downloady ve vře, mi hra neustále padá, vždy se mi hra zasekne a poté se objeví tabulka "The Sims 4 přestala správně fungovat". Dala jsem tedy downloady pryč a dala jsem hru opravit, poté jsem je vrátila zpět a zas to spadlo asi po 2 hodinách. Hru mám originálku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkontroluj si systémové požadavky hry.
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/07/systemove-pozadavky-pro-ts-4.html
      Zkus snížit v nastavení hry požadavky na grafiku.
      Pokud splňuje tvůj pc požadavky a snížení grafiky nepomohlo, zkus ještě provést obnovení hry,
      http://arsepo4.blogspot.cz/search/label/Obnoven%C3%AD%20hry

      Když nepomůže ani to, zavolej na technickou podporu 228 880 676

      Vymazat
  5. Zdravím,
    mám menší problém. Downloady mám přetažené do složky Mods. Avšak ve hře stále nainstalované nejsou. Jak je popsáno otevření tabulky Módy přímo ve hře, mně se žádná tabulka neobjeví. V Nastavení skripty povolené mám - ani zde se módy nezobrazují.
    Dokáže mi někdo poradit, co mám změnit/předělat či jak z toho ven?
    Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jestli hra není koupená (cracklá hra), tak downloady nefungují. V opačném případě doporučuji se obrátit na technickou podporu. Kontakt najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Případně můžeš vyzkoušet i opravení hry: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
    2. Ahoj, mám koupenou hru ale píšu jsem ohledně tvrzení že u cracknuté hry nefungují downloady. Není to tak, i u neofi. verze normálně mody fungují, záleží pouze na tom jak je hra napsaná, ohledně rady se spíše podívej na nějaké video. Zkoušel jsem hru cracknout a vložit do ní mody a vše funguje správně. Takže prosím, když o tom nic nevíte tak jsem nepište.

      Vymazat
    3. Jenže my máme hru koupenou a piráty nepodporujeme. Nebudu a ani nechci kvůli pirátům zkoušet, co jsi dělal ty.

      Jinak samozřejmě všechno jde, když se chce a na vše existuje návod, ale u nás návody pro piráty rozhodně nebudou.

      Takže ano, příště budu rovnou psát, že problémy s nelegální hrou neřešíme.

      Vymazat
  6. nejde to!!!vobec sa to tam nezobrazuje v tých skriptoch pritom všetko robím ako mám a ahru mám kúpenú

    OdpovědětVymazat
  7. nejde to v skriptoch nic nemam pritom vsetko robim podla vas a hru mam kupenu

    OdpovědětVymazat
  8. tu ,,miniaturu" vy tam mate ako keby bieli papierik tam kde su tie subori v priecinku napisane ja tam mam origin a ked na to kliknem tak ma to hodí do originu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti počítač zřejmě přiřadil sám nebo si na něco klikla.

      Jinak na stažené soubory se NEKLIKÁ. Jen se přesunou do složky Mods. Předtím je třeba je rozbalit.

      Vymazat
    2. Měla bys problém řešit u nás na fóru. Bez uvedené cesty a obrázku, to nejsme schopné vyřešit.

      Vymazat
  9. Tabuľku mi ukazuje ale v hre nemám žiadne downy, prečo????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autor někdy uvádí místo, kde download ve hře najdeš. Pokud to neuvádí, začni místem, kde by se měl logicky nacházet a pokud tam není, musíš projít úplně všechny objekty...
      V případě jednoho downu, který by ve hře měl být, ale není, se může jednat o chybu downloadu, ale vzhledem k tomu, že to píšeš v množném čísle, zřejmě špatně hledáš.

      Vymazat
  10. To si mám vytvoriť priečinok Mods ? lebo ja ho tam namám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složka Mods je k dispozici po nainstalování hry. Součástí této složky je i soubor Resource.cfg, takže vlastní založení složky bez tohoto souboru Ti nebude k ničemu.

      Vymazat
    2. Aha, tak ja potom neviem prečo ho tam nemám :/ mam aj origin hru :( nevieš prečo?

      Vymazat
    3. To nevím. Zkus ale provést obnovení hry
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

      Vymazat
    4. Složka Mods se vytvoří až po spuštění hry.

      Vymazat
    5. mne sa nevytvorila ani po spustení hry

      Vymazat
    6. mne tú zložku nevytvorilo po spustení hry....

      Vymazat
    7. Tak dej opravit hru, viz tento návod: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Nebo hru přeinstaluj, nebo se obrať na technickou podporu.

      Vymazat
    8. spravila som oboje priečinok stále nevytvorilo....mohli by ste mi prosím poslať do mailu ten súbor RESOURCE čo je v tom priečinku?? skúsim ho vytvoriť a dať tam ten súbor či mi to zoberie.... moja emailová adresa je jana.klopanova@gmail.com

      Vymazat
    9. Stáhni si ho tady: http://www.mediafire.com/download/xfi5k2c5rad3ah1/Resource.cfg

      Vymazat
  11. Mám problém s downloady.Když si stáhnu vlasy normálně fungují ale když hraju tak na miniatuře jsou modré a ve hře hnědé s modrými prameny.Hru mám originální.
    Předem děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si tohle: https://www.facebook.com/ArSePoTS3/posts/782572441790855

      Vymazat
    2. Ahoj, mám úplně stejný problém avšak nastavení grafiky na Ultra ani vypnutí režimu notebook nepomohlo nemáš prosím další radu co stím ? ..(rozlišení mám na maximu taky)

      Vymazat
    3. Některé vlasy autoři upravili pro slabší počítače, podívej se k nim na stránky. Jinak Sims je lepší hrát na silnějším počítači, obzvláště pokud používáš downy a mody.

      Vymazat
  12. ahoj prosím kde bych mohl stáhnout ten soubor PACKAGES ? :D díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, můžeš se inspirovat třeba zde
      http://arsepo4.blogspot.cz/2015/01/kde-stahovat-downloady.html

      Vymazat
  13. Ahoj mám problém.Downloady normálně fungují ale když si stáhnu vlasy tak jsou ve hře hnědé s blond prameny a na miniatuře modré.Co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si tohle: https://www.facebook.com/ArSePoTS3/posts/782572441790855

      Vymazat
  14. Ahoj. Ako sa sťahuje dom do Sims 4 ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod je zde: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/export-pozemku-ze-hry.html

      Vymazat
  15. Dobrý den, mám originál, ale složku Mods ne. Jde nějak dodatečně vložit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, měla jsi již spuštěnou hru? Pokud ne, tak ji spusť. Potom zkontroluj, zda je složka Mods na svém místě. Není-li, zkus hru buď opravit nebo obnovit.

      Opravu hry najdeš zde
      http://jdem.cz/brjfp9

      Obnovení hry najdeš zde
      http://jdem.cz/brjfq6

      Vymazat
  16. ahoj udělal sem si složku mods a dal do ni par downu ze stránky the sims resource ale když zapnu the sims tak je tam nemam.PS neudělal sem si podsložky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) Pokud nemáš hru originál downloady nefungují.

      2) Podsložky mít nemusíš.

      3) Můžou to být třeba objekty z balíčku, který nevlastníš.

      4) Můžeš zkusit opravit hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  17. Ahojky, chtěla bych smazat nějakeé downloady z hry ale nepamatuju se jak se jaké jmenují jak zjistím ve hře buď název nebo možnost ho rovnou smazat děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Ve hře nic rovnou mazat nemůžeš. Objekt musíš odstranit ze složky Mods, kam jsi ho vložila. Ve hře zjistíš název objektu tak, že v režimu výstavby si objekt najdeš, najedeš na něj myší a zobrazí se Ti jeho náhledové okno, ve kterém je i název. Potom ho podle názvu najdi ve složce Mods. Pro příště si downloady, které si do hry vkládáš organizuj. Dělej si podsložky a dej si k objektu i obrázek, aby jsi rovnou viděla, o jaký objekt se jedná.

      Vymazat
  18. Můžete mi poradit? V TS4 Studiu jsem si vytvořila triko. Po importování upraveného trika v DDS bylo tělo simíka bílé. A ve hře potom taky.Co dělám špatně? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu nevíme. Špatně může být naprosto cokoli. Osobně jsem se s tímto problémem nesetkala. Zkus si projít fórum TS4 Studia, zda na tento problém nenarazíš...

      Vymazat
  19. Ahoj, bohužel nám to taky nejde. Máme originální hru a downloady jsme stáhly z http://freakysimmerszone.blogspot.cz/. Nevíš, co s tím? Díky za odpověď Nika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou stránky od Defi a většina downloadů je na stránku TSR. Mám plno downloadů z TSR a jedou normálně.

      Downloady můžou být zabalené.
      Návod na rozbalení je zde: http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-rozbalit-souborrar-ve-winraru-ci-v.html

      Jinak můžeš zkusit opravit hru nebo obnovit hru, případně přeinstalovat hru.
      Návod je zde: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
    2. Jinak si myslím, že by ses měla zeptat spíš u Defi na jejích stránkách. Pokud odkazuje na downloady, má je určitě vyzkoušené a proto ti poradí, kde je ve hře najdeš. Mohla si je totiž jen přehlédnout.

      Vymazat
  20. Ahojky, dnes jsem si stáhla různé downloady do The sims 4..návod jsem dodržela a teď je mám ve složce Mods..bohužel při spuštění hry mi naskočí..Nelze spustit hru, protože chybí nebo jsou poškozena požadovaná herní data...zkuste hru přeinstalovat. Díky Bohu po odstranění downloadů ze složky hra jede, ale pochopitelně tam nejsou, já bych ty downloady tam ale chtěla :D ..jak to mám tedy udělat??
    děkuji za radu :) (hra je koupený originál¨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Je to jednoduché. Některý z downloadů byl poškozený nebo může být s jiným v kolizi. Vlož do složky Mods vždy jeden nebo dva downloady a vyzkoušej, zda hra jede. Pokud ano, vypni hru, přidej další a tak postupuj. Tak se postupně propracuješ k tomu, který Ti ve hře způsobil problém. Ten potom ze hry odstraň... :)

      Vymazat
  21. Kde ve hře najdu stažené domy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V knihovně
      http://arsepo4.blogspot.cz/2015/01/jak-umistit-dum-na-pozemek.html

      Vymazat
  22. Můžete mi poradit? Když dám na prázdný pozemek některý dům z galerie objeví se napsaný sytémová chyba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některý dům myslíš jen některý a nebo každý z Galerie, který jsi se pokusil/a na pozemek vložit?
      Jinak návod, jak vložit dům na pozemek, najdeš zde
      http://arsepo4.blogspot.cz/2015/01/jak-umistit-dum-na-pozemek.html

      Vymazat
    2. některý

      Vymazat
    3. Tak potom je asi chyba v těch konkrétních domech. Zřejmě je v nich použit vlastní obsah, který způsobuje chybu.

      Vymazat
  23. Co mám dělat když se mi to stáhne jako pdf?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáhl(a) sis špatný soubor.

      Pdf je tohle, viz odkaz http://cs.wikipedia.org/wiki/Portable_Document_Format

      Soubor musí koncovku .package

      Vymazat
  24. Co dělat když jsem si nainstalovala downloady přesně podle návodu, fungují a všechno dobrý a hra jede, jenže když chci hrát za rodinu - jakoukoli - hra se mi vrátí zpátky na výběr světů... nevíte co s tím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus hrát z jiné uložené pozice. Pokud to nepůjde i tak, tak se podívej na tento článek...
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  25. Ahoj ja mam tiež taký menši problem :) v v nastaveniach v tom Ostatni mam ešte niečo navyše a neviem či to ma s tym niečo spoločne lebo mi to v hre tiež neukazuje te downloady :) a hru mam kupenu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozbaluješ soubory?
      http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-rozbalit-souborrar-ve-winraru-ci-v.html

      Nedala jsi do hry soubory pro The Sims 3?

      Zkusila jsi opravit a obnovit hru?
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
    2. A jestli jsi kluk tak sorry, ale z "anonyma" to nepoznám :)

      Vymazat
  26. Ahoj! Chcela by som si stáhnout dom z TSR. Jak ho mám dát do TS4?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)

      Tady je návod: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/export-pozemku-ze-hry.html

      Vymazat
  27. Ahoj :) kde najdu ve hře stažené Simíky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V galerii: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/08/galerie.html

      Vymazat
  28. Ahoj,mám mod jako poznámkoví blok vadí to?Formát mám,ale .package.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, jestli myslíš, ten bílý list s ohnutým pravým horním růžkem, tak to mají všichni. Jinak soubor package se jen vloží do složky Mods.

      Vymazat
  29. Ahoj, prosim o radu. Jsem uplna zacatecnice. Hru uz jsem plnokrat hrala, ale nikdy jsem nic nestahovala. Ted me to prestalo tak bavit a chtela bych zacit se stahovanim, ale nemuzu najit tu slozku mods, kde bych ji nasla kdyz mam originalni hru?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)

      Ahoj, odpovím bodově.

      1) Složka Mods je pod Dokumenty. Cesta ke složce: Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 4\Mods

      2) Složka Mods se vytvoří až po spuštění hry.

      3) Pokud ji stále nevidíš, můžeš hru zkusit opravit: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      4) Můžeš hru obnovit: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

      5) Můžeš hru přeinstalovat


      6) Můžeš kontaktovat tech. podporu: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
    2. Dekuju, moc mi to pomohlo. Slozku jsem po vasi pomoci nasla :).

      Vymazat
  30. Nevite proč mi to nefunguje tabulka se mi zobrazi ale downloady nikdy prosim o radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevíme.

      Můžeš zkusit aktualizovat hru, opravit hru, obnovit hru, nebo se obrátit na tech. podporu. Návody najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  31. ahoj, mám takový malý problém. downloady mám, mám jich plno a jdou dobře i se dobře zobrazují, jediné co se nezobrazuje dobře jsou vlasy. všechny vlasy co mám, tak ve tvorbě simíka jdou dobře, ale jak se začne hrát, tak tam mám místo vlasů takové žluté cáry a nevím co s tím. mám to u všech downloadovaných vlasů a opravdu mě to mrzí, protože právě na ty vlasy jsem se opravdu těšila. mohly byste mi nějak poradit? aby se to zobrazovalo správně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)

      Přečti si tohle: https://www.facebook.com/ArSePoTS3/posts/782572441790855

      Vymazat
  32. Ahoj, mám problém, který vůbec nevím, jak vyřešit :D
    Když zapnu hru, ukáže mi tabulka mody a vše, jak má, jenže mám zaködované snad veškeré slova, která mají být normálně psaná, např. Místo toho, aby se mi napsalo "spustit" nebo "start" při pouhém ukázání myší na tu šipku, kterou se spouští hra, napíše mi to (teď si nepamatuji, jak to přesné je) třeba ***dwbiuq***. Vždy jsou tam ty hvězdičky a mezi nimi ty čísla nebo písmena ...:/ zkusíš mi prosím poradit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude nějakým starým modem. Stáhni si nové verze modů.

      Případně můžeš zkusit obnovení hry a pak nevracej mody zpět a uvidíš, jak se hra chová.
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

      Vymazat
  33. Ahoj chtěla bych se zeptat, když si stáhnu místnost do jaké složky mám přetáhnout ty soubory?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, do složky TRAY v Dokumentech.

      Vymazat
    2. Moc ti děkuji :)

      Vymazat
  34. Ahoj :) stahla jsem si na strance thesimsresource nejake downloady.. :D obleceni, nabytek, vlasy a oci. no a obleceni a nabytek funguje a vsechno v pohode, ale vlasy a oci tam nikde nemuzu najit, ikdyz v ty tabulce na zacatku to je. tak nevim, jestli to tam neni vubec, nebo nekde schovany, popripadne kam asi tak autori schovavaji vlasy :D, dekuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni sem: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Otazky-tp5716762p5716794.html

      Oči jsou tak různě buď Vadami na kráse nebo pod Maskou pokud jsou nepřepisující, tedy jako čočky. Je třeba si přečíst, co tam autor píše.

      Přepisující ve hře nevidíš, nahradí ty původní.

      Vymazat
  35. Pls pomoc, kdyz si vlozim downloady do modu tak mi hra nejde spustit, ale kdyz downloady vyndam pryc tak hra bez.problemu funguje !!
    Nevite co s tim ?! :-/

    OdpovědětVymazat
  36. Kdyz mam downloady v mods, tak mi hra nejde spustit, ale kdyz downloady vyndam na plochu pryc tak hra bez.problemu funguje !!
    Nevite co s tim !!':-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná máš jen staré mody, co to blokují. Zkontroluj si aktuálnost všech modů.

      Jinak to taky můžeš vyzkoušet tak, že uděláš obnovení hry a postupně tam budeš přidávat mody a downloady, abys zjistila, který ti zlobí.

      Tady je článek jak opravit hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  37. Ahoj, módy se mi normálně zobrazují v tabulce, ale když hraju, módy nefungují. Mám stažený (uvádím to jen pro příklad) mód, jak můžu se Simíky do jejich práce a jedny vlasy. Když si však vybírám kariéru, tak se mi tam zobrazí, že jsou všechny otevřené, ale když jde Simík do práce, nemám tam možnost, abych šla s ním. Ani když vytvářím nebo upravuji Simíky, ty vlasy tam nejsou. Prosím o radu, děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to blokuje nějaký starý neaktuální mod či download. Zkontroluj si aktuálnost všech modů.

      Můžeš to vyzkoušet tak, že uděláš obnovení hry a postupně tam budeš přidávat mody a downloady, abys zjistila, který ti zlobí.

      Tady je článek jak opravit hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  38. Hru jsem opravila, ale nic se nestalo. Ale ty vlasy už tam byly, však do práce se Simíky stále nemůžu a módy aktuální nejspíš mám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vyzkoušela jsi hru bez downloadů a modů? Viz obnovení hry ze článku jak opravit hru.

      Vymazat
  39. Ahoj, když si stáhnu nějaký nábytek, do jaké složky ho potom mám přemístit, aby se mi zobrazil ve hře. Díky moc

    OdpovědětVymazat
  40. Všetko som robila podľa návodu, no i tak mi to nefunguje. Môže to byť preto, že Mods je na C-čku a na D-čko som sťahovala Sims?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vše na jednom disku D. Přeinstaluj si hru a dej ji na jeden disk, třeba to pomůže.

      Vymazat
    2. Aj tak to nejde :c

      Vymazat
    3. Obrať se na technickou podporu. Kontakt najdeš zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
    4. Aj tak to nejde ale nevadí :) Ďakujem.
      A inak mi napaadlo, že či nevadí, že nemám originál. Že by to kvôli tomu nešlo?

      Vymazat
    5. Viz článek zde: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/12/nelegalni-hra.html

      Vymazat
  41. Ahoj, mám problém s downloady. Mám originální hru, stažené věci ve složce Mods. Na začátku hry se objeví tabulka, kde downloady jsou, ovšem přímo ve hře nejsou. Jde hlavně o oblečení a vlasy. Downloady jsem našla na stránkách Defi. Než jsem hru přeinstalovala, downloady ve hře normálně byly. Nevíte co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej tenhle článek: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Jinak třeba to oblečení a vlasy jen prostě nemůžeš najít. Měla by ses zeptat u Defi, kde přesně se ty vlasy a oblečení nalézá.

      Vymazat
  42. Ahoj, potřebovala bych poradit dřív sem si stahovala dowlandy a vkládala je do složky mods všechno mi normálně fungovalo, ale když sem jednou hru zapla tak se mi celá jako kdyby zpustila od začatku, měla sem vymazane všechny rodiny a domy a ješte sem tam měla průvodce, potom když sem hru začaa hrat tak už sem tam ty dowlandy neměla ikdyž v te složce mods byly :( poraďte mi prosím co mám dělta děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, protože to může mít více příčin odpovím ti otázkami.

      1) Máš legální hru?
      2) Máš aktualizovanou hru?
      3) Používáš mody a máš je aktualizované?
      4) Ukládáš správně hru? http://arsepo4.blogspot.cz/2015/03/jak-spravne-ulozit-hru.html


      Vymazat
  43. Ahoj, když dám na TS4 galerii něco s dowloadama, zobrazí se mi tam taková ta ikonka že "modované" a když se koukám na ostatní domácnosti s downloadama v galerii, tak tam to modované nemají. Dělám něco špatně? Downy ve hře mám už od minulého roku a fungují mi. A ještě mi to dělá to, že když má simík stažené vlasy tak se mu to obkreslí takovou hnusnou tlustou čarou a vypadá to hrozně. Mám si dát vyšší kvalitu simíku nebo jak se toho zbavit? Děkuju za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, modované znamená, že obsahuje downloady např. stažené vlasy, obleční, makeup atd.

      Vlasy se zobrazují špatně, protože nemáš nastavenou grafiku na Ultra. Více k tomuto tématu najdeš zde: https://www.facebook.com/ArSePoTS3/posts/782572441790855

      Vymazat
  44. Ahoj, chcem sa opytat. Mam original a takisto aj neoriginal sims4. Ked stiahnem nejaky download a ho vlozim do hry tak niektore idu a niektore nie. Je to v oboch pripadoch, kedze som tu uz citala ze na neoriginalny sims nejdu, ale idu. Ako mozem zistit ci stiahnuty download je funkcny bez toho aby som ho vlozila do hry a zapratavala pamat zbytocne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zjistit to jde, že download vložíš do hry a vyzkoušíš zdali funguje či ne.

      Jinak tady třeba někdo udělal seznam vadných downloadů, ale nevím jak je to aktuální. Já to raději zkouším ve hře, to je nejlepší.

      http://www.modthesims.info/showthread.php?t=551495

      Vymazat
  45. Ahoj. Nefungují mi downloady do TS4. V té tabulce je mám, ale ve hře se mi nezobrazují. Nevíš co s tou hrou je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, protože to může mít více příčin odpovím ti otázkami.

      1) Máš legální hru?
      2) Máš aktualizovanou hru?
      3) Používáš mody a máš je aktualizované?
      4) Ukládáš správně hru? http://arsepo4.blogspot.cz/2015/03/jak-spravne-ulozit-hru.html

      Vymazat
  46. ahoj, nikde neviem najst electronict arts, neviem ci som slepa alebo co ale nemam ich tu :/ som zufala, prosim poradte mi dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, a hledáš pod Dokumenty?

      už jsi hru spustila?

      Vymazat
  47. Ahpj, ve hře mám jen povolit scripty, nic ohledně zobtazovat scripty při startu tam nemám :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, podívej se v článku znovu na kapitolu Úprava skriptů. Doplnila jsem tam jeden obrázek a doplnila text.

      Vymazat
  48. Ahojte,stiahla som si asi 10 modov,no ide mi iba jeden a to vlasy..Neviete aký je problém ..Hru mám v angličtine..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,důvodů může být více, např.
      1) hra není originál
      2) špatně nainstalovaný download
      3) vadný download
      4) jedná-li se o mod, který mění skripty, musí být ve hře úprava skriptů povolena

      Vymazat
    2. ako mam aktualizovať tu hru ? ..ja ju reštartujem a ta tabuľka sa nezmeni

      Vymazat
    3. Návod je zde: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/aktualizace.html

      Vymazat
  49. musim byť prihlásena ? pri aktualizacii ? mne len ide o to aby sa mi zmenila ta tabuľka ako tebe ked som si nastavila upravu skriptu .lebo reštartovala som hru ale neupravi sa mi tabuľka .. niektore veci mam v hre funguju ale oblečenie mi vobec nepridalo ani krb čo som si dala a tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, při aktualizaci musíš být v Originu online, jinak se Ti aktualizace nestáhne.

      Vymazat
  50. Ahoj, hru The Sims4 mám zakúpenú. Stiahla som si módy a v nastaveniach som všetko zaškrtla ako to mate i vy , napisalo mi že hru treba preinštalovať tak som ju vypla a jak som ju chcela zapnuť ešte raz tak to už nešlo. Prosím o radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      odstraň mody, které jsi si nainstalovala a hru znovu vyzkoušej. Pokud bude vše fungovat jak má, tak některý mod, který jsi si nainstalovala, dělá neplechu. Vracej mody do hry po jednom a zkoušej, zda hra funguje.

      Vymazat
  51. Muzu se zeptat,jak aktualizuju tu hru? Aby se mi ukazali ty dalsi moznosti v nastaveni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktualizuje se přes Origin: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/aktualizace.html

      Vymazat
  52. prosím pomozte,ještě před aktualizovanou hrou mi jeli mody a měla jsem je tam,po aktulizaci mi zmizeli a nejsou tam,skoušela jsem je tam dávat znovu ale nejde to .....předem děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tohle jsi zkoušela? : http://arsepo4.blogspot.cz/2015/12/mody-aktualizace.html

      Vymazat
  53. Mužu se zeptat mě dříve dowlandy šli ale po aktualizaci se mi přestali oběvovat:Prosím o pomac.DĚKUJU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, projdi si tento článek
      http://arsepo4.blogspot.cz/2015/12/mody-aktualizace.html

      Vymazat
  54. Ahoj, když si stáhnu módy tak všechno funguje jak má, jenomže když si jich stáhnu víc tak mi hra nejde spustit nevíš jak na to? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, sedí ti verze hry a modu? : http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/jak-zjistit-verzi-hry.html

      Některé mody se nesnesou s jinými mody. Je třeba číst popis u autora modu.

      Zkoušela si jeden mod po druhém, abys vyloučila výše uvedenou "nesnášelivost"? Tzn., že dáš do hry mod vyzkoušíš hru, pak přidáš další mod, vyzkoušíš hru atd.

      Vymazat
  55. Ahoj, koupila jsem si hru, znám TS2, TS3, nejsem v tom nová. ALE.
    . Když si stáhnu mody do TS4 s koncovkou .packages, dám je do složky Mods, která tam již byla ( s tím souborem, který už tam byl), zapnu hru a v nastavení si povolím úpravy skriptů a uložím/potvrdím, žádná druhá část mi dole nevyjede. Žádný tutorial, žádný seznam vlastního obsahu, nic. Tabula s mody se mi na začátku hry objeví, v nastavení to mám jiné trošku, protože nad povolením skriptů mám ikonu se seznamem modů. Ať to zaškrtnu či ne, nikdy to nic neudělá, tváří se to, jak že se to uložila, ale ve hře nic nemám. Všechno ale jinak funguje. Tak co s tím? Hru jsem i reinstalovala a pořád nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, aktualizace z prosince to změnila a mody se musí zapínat, viz tento článek: http://arsepo4.blogspot.cz/2015/12/mody-aktualizace.html

      Jinak ještě můžeš zkusit opravit hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  56. V hre sa mi na začiatku aj ukáže tabuľka aj to mám všetko dobre nastavené,ale keď jej chcem dať napr. šaty tak sa mi tam nič neukáže,je to priehliadné a vidno len hlava a nohy. :( Prosím poraďťe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě nemáš ve hře originální meshe a stahuješ si nekmoplentní downloady. Hodně hráčů nevytváří vlastní downloady, ale jen předělává downy jiných hráčů.V tomto případě jsou potom někdy třeba originální downloady (resp. meshe) od původního autora. To se ale musíš podívat na stránce, kde stahuješ, co tam k tomu dotyčný hráč píše.
      Nebo se jedná o vadné downloady a s tím se nedá dělat nic, autor by je musel opravit.

      Vymazat
    2. Dk.A na sťahovanie dowloadov treba kúpenú verziu?Lebo ja mám stiahnutú z UTorrent.cz.

      Vymazat
    3. My máme hru koupenou a downloady normálně fungují.

      Nevíme jak se chová cracklá hra.

      Vymazat
    4. Áhá. Veľmi Ďakujem za radu už mi to ide :)

      Vymazat
  57. Ahoj, moc krásný článek, velmi mi pomohl :) Každopádně, TS4 jsem měla staženou jako Trial (na dva dny), potom jsem viděla nabídku takzvané Demo, vždyť asi víte.. Ještě chci zmínit, že downloady mi do Trialu šli v pořádku stáhnout, byly tam.. Ale jak mám Demo, tak tam některé jsou, konkrétně vlasy, ale nějaké zasekané, jakoby levitovaly nad samotnou hlavou, jde vidět holá pleš a někdy z nich trčí podivně zabugované čáry, o oblečení ani nemluvím, když ho simince dám, tak jakoby byla duch, prostě tam to triko není, to je jeden případ, druhý případ je ten, že downloady tam vůbec nejsou, tabulka s ''vlastím /nainstalovaným obsahem'', nebo jak to říci tam je, jsou v ní i všechny downloady, ale v samotné hře jsou buď jako zasekané zrůdy, a nebo tam vůbec nejsou.. Vůbec nevím co s tím mám dělat, nevím hlavně, zda by to mohlo být tím, že mám Demo, ale když tam některé věci mám.. Nevím, s TS Resource nejsem vůbec spokojená, stahovat mi z tama nejde, a to jsem i zaregistrovaná.. Nevíte důvod, proč to tak je? Btw. downloady stahuju zde: http://js-sims.blogspot.cz/search?updated-max=2015-12-11T23:33:00%2B08:00&max-results=12&start=8&by-date=false **a zde** http://dvdsims.tumblr.com/page/2 **za všechny rady mockrát děkuji, opravdu z toho už umírám :D

    OdpovědětVymazat
  58. Zdravím všechny

    Hru TS4 jsem hrála jako ''Trial'', tedy jako zkušební verzi na dva dny.. Vše šlo, ale už v ní jsem se samotnýma downloadama měla problémy, nebylo je vidět, prostě bylo vidět tělo, hlava, ale například kalhoty (stáhlé) vidět prostě nebyly.. Už v Trialu se mi některé věci nechtěly dát do hry.. No verze mi skončila a já našla v Originu nabídku stáhnutí ''Dema'', všichni doufám známe :D Věci ze složky Mods ze složky TS4 jsem přesunula do složky TS4 - Demo a poté do Mods, některé věci jsem opět nemohla najít, přitom v tabulce byly.. Některé byly opět neviditelné a teď to nejhorší, samotné vlasy byly úplné zrůdy, hnusné levitující, trčící cáry, které lezly krkem, fuj.. Nevím co s tím mám.. Věci konkrétně z TS Resource mám neviditelné, z samotné stránky nerada stahuju, čekám asi minutu, než se spustí stahování a ty soubory mi ani nejdou otevřít.. I Demo, i Trial jsem stahovala z Originu.. Vůbec si nevím rady.. Stahovala jsem zde http://dvdsims.tumblr.com/page/2 *a zde* http://js-sims.blogspot.cz/search?updated-max=2015-12-11T23:33:00%2B08:00&max-results=12&start=8&by-date=false ** nemluvím o Resource, věci z tama se mi ani nestáhly a po prvním stažení jsem stránku opustila, mám tam normálně účet, ale nejde to.. Nevím tedy, zda je problém v Demu nebo v downloadu. Za všechny rady velice děkuju, strašně si jich vážím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš Demo Vytvořit Simíka, v tom Ti downloady fungovat nebudou. Musela by jsi si najít downloady vytvořené pro Demo Vytvořit Simíka. Nicméně ty se již nevytváří. Hráči je vytvářeli v době, kdy nebyla k dispozici ještě hra.

      Vymazat
  59. Ahoj, veliká škoda.. Nicméně děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj, mám problém, když v nastavení v záložce ostatni zaškrtnu úpravy skriptů a restartuju hru tak se mi prostředí založky ostatní nezmění, prosím poraďte mi :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, záložka "Ostatní" se změnila po aktualizaci. V článku je vyfocená před aktualizací a po aktualizaci hry.

      Jak aktualizovat hru, najdeš zde: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/aktualizace.html

      Vymazat
    2. aha, děkuji

      Vymazat
  61. ahoj, mám takový problém, downloady jsem si stáhla, vložila do hry, ve úpravě simíka jsem chtěla svojí siminku převlíct do téhož staženého oblečení. Ten kus oblečení jsem našla, ale když jsem ho dala na siminku tak mi zmizely třeba nohy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, buď jsi si stáhnula download, který byl pro vytvořen pro Demo - Vytvořit Simíka (tyto downloady v normální hře nefungují) nebo jsi si stáhnula vadný download (pokud Ti ostatní downloady fugnují správně) nebo je problém přímo ve tvé hře. V tom případě se podívej na tento článek
      https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  62. Ahoj,

    mám problém.Vždy,když si stáhnu jakékoli vlasy,tak se mi ve tvorbě simíka a ve hře ukazují většinou že jsou úplně plešaté a nebo jenom stín těch vlasů. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vlasy se většinou zobrazují špatně, protože nemáš nastavenou ve hře grafiku na Ultra. Viz obrázek zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-tp5716893p5716918.html

      Vymazat
  63. Dobrý den,

    kde najdu staženého hotového simíka ve hře? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, najdete ho v Galerii: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/08/galerie.html

      Vymazat
  64. Ahoj, mody jsem ve hře měla dřív ale pokaždé aktualizaci mi mody zmizí a simíkům chybí ty stahované vlasy nebo oblečení. Co mám dělat? Díky za odpověď (omlouvám se jestli jste to někde psali a já to přehlídla)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, návod je zde: https://arsepo4.blogspot.cz/2015/12/mody-aktualizace.html

      Vymazat
  65. Zdravím, stáhla jsem si nějaké downloady (vlasy a oblečení) a mám s tím problěm. V CAS se objevují a fungují normálně ale v modu života mají špatnou texturu (jinou barvu, pixely). V TS2 a TS3 jsem se s takovýmto problémem nikdy nesetkala, nemám tušení, jak to mám opravit. Můžete mi prosím poradit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vlasy se většinou zobrazují špatně, protože nemáš nastavenou ve hře grafiku na Ultra. Viz obrázek zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-tp5716893p5716918.html

      Vymazat
  66. Ahoj chcem sa opýtať v akom programe mám otvoriť package súbor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a to chceš vědět proč? Ty tvoříš, něco vytváříš do hry?

      Protože, abys download (package) mohl(a) používat ve hře, stačí ho vložit do složky Mods.

      Jinak se tvoří v programu Sims 4 Studio: http://sims4studio.com/

      Vymazat
  67. Zdravím, chtěla bych se zeptat. Jak si mohu do hry vložit downloady, když nemám složku Mods?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, downloady se vkládají jen do složky Mods. Pokud existuje jiný způsob spojený s užíváním neoficiální verze hry, není nám znám.

      Vymazat
    2. A nedá se ta složka nějak vytvořit, nebo něčím nahradit?

      Vymazat
    3. Složka Mods by se měla automaticky vytvořit po prvním spuštění hry. Můžeš si založit, třeba to bude fungovat. Do složky Mods patří resource viz zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Resource-cfg-td5717583.html

      Vymazat
    4. Děkuji za radu. Hru jsem si již několikrát přeinstalovala a různě opravovala, dokonce i podle návodu na této stránce, proto jsem se na ptala, zda je jiná možnost. Pokusím se ji tedy založit. Doufám, že bude fungovat.
      Ještě jednou mockrát děkuji za radu.

      Vymazat
  68. Zdravím, mám takový menší problém. Když vložím jakoukoliv staženou věc do složky Mods a poté zapnu hru, hra se nezapne, tedy ne úplně. Obrazovka zůstane na hlavním logu hry (jako když se hra načítá tak po Maxisu, jak je logo) a tam se zasekne, ještě chvíli poté hraje hudba, ale i ta se následně vypne. Nevíte co s tím?
    Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, s největší pravděpodobností máš ve hře nějaký vadný či spíše neaktualizovaný mod.
      Podívej se na tento článek.
      https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html#more

      Vymazat
  69. Ahojky :) Mám problém s tím že když do složky Mods vložim downloady, hra nejde spustit. A když je pak zase vyndám, hra jde spustit normalně. Nevíte kde by mohla být chyba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to je jednoduché, některý z downloadů nebo i více je buď vadný nebo není aktualizovaný pro tvoji verzi hry.
      Většinou to dělají mody. Pokud tedy instaluješ do hry mody, dávej je do hry po jednom a vždy vyzkoušej, zda hra poběží. Takto najdeš ten, který Ti tam dělá neplechu.

      Vymazat
  70. Ahoj, když zapnu Sims, zobrazí se mi složka s mody, že tam jsou. Ale když si vytvářím simíka, mody tam nejsou. Děkuju za odpověď! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, v knihovně v levém sloupci musíš zaškrtnout v záložce Pokročilé, volbu Zahrnout uživatelský obsah.

      Vymazat
  71. Zdravím vaše návody mi přijdou super jenom nevím jak rozbalit zazipovanou sošku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, díky. Návod je zde: http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-rozbalit-souborrar-ve-winraru-ci-v.html

      Vymazat
    2. Děkuji mockrát. :D

      Vymazat
  72. Ahoj :) Mám menší problém. Mody se mi normálně ukazují v tabulce. Úpravu skryptů mám zaplou a poté restartovanou, ale downy stále nikde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Co myslíš tím downy stále nikde? A jaké konkrétní máš na mysli?

      Vymazat
    2. V tabulce jsou načtené, ale jakmile zapnu tvorbu domácnosti, tak tam žádné downy nemám.

      Vymazat
    3. Ahoj, v knihovně v levém sloupci musíš zaškrtnout v záložce Pokročilé, volbu Zahrnout uživatelský obsah.

      Vymazat
    4. Myslíš přímo při tvorbě Simíka konkrétní downy jako vlasy, oblečení apod.? Pokud ano, tak si zkontroluj, zda máš v nastavení hry povoleny mody.

      Pokud máš na mysli již stáhnuté Simíky včetně downloadů, ze kterých jsou vytvoření, tak si zkontroluj to, co píše Sonia.

      Vymazat
  73. Zdravím,
    už několikrát jsem tu četla, stejný problém, jako mám já. Se stáhnutými vlasy. Mají je například hnědé, ale ve hře v nich mají blonďaté, či bílé, ne-li oranžové pruhy. Odkaz, který je pod komentáři mi stránka hlásí, že tahle stránka neexistuje.. ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vlasy se většinou zobrazují špatně, protože nemáš nastavenou ve hře grafiku na Ultra. Viz obrázek zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-tp5716893p5716918.html

      Vymazat
  74. Ahoj, mám problém, který mě docela trápí. Když si stáhnu nějaký ten download, v tabulce se normálně ukáže, ale hledat můžu jak chci, prostě se mi v oblečení nebo ve vlasech neukáže a nebo nefunguje. Neděje se to ale u všech věcí, některé mi fungují úplně v pořádku, ale některé nejdou. Nevíte co s tím? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      1) Třeba to je vadný download.

      2) Předpokládám, že rozbalovat downloady umíš, viz zde: http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-rozbalit-souborrar-ve-winraru-ci-v.html

      3) Nebylo by nejlepší se přihlásit k nám na fórum nebo na FB a tam dát odkazy s těmi downloady, co ti nefungují, abychom to vyzkoušely?

      FB je tady: https://www.facebook.com/ArSePo/

      Fórum: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/

      Na fóru pak můžeš psát sem: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-td5716893.html

      Vymazat
  75. Zdravím.
    Potřebuji nutně poradit.
    The sims 4 jsem si nedávno stáhla a chtěla bych tam vložit stáhnuté věci, jenže jeve hře nevidím. Vlastní obsah mám povolený, ale i tak to nevidím. Hledala jsem řešení všude a nic nepomohlo.
    V jednom video bylo napsáno, že si mám dávat pozor na Mash, ale já nevím jak to mám zjistit. Nevyznám se v tom. Tak samo mám problémy s domy, když si je tam vložím, tak mi nenačte obsah. Napsala bych na FB a nebo Forum, ale nevím jak. Děkuji předem za odpoveď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, my máme hru koupenou a staženou z Originu. Jestli máte hru tzv. cracklou, nedokážeme vám s tím poradit.

      Vymazat
  76. Ahoj, mám taky problém, nejdu mi scriptované mody v hre, neviete niekto čo stým?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkontroluj si, zda máš ve hře v "nastavení" v záložce "ostatní" povolenou úpravu skriptů.

      Vymazat
  77. Ahoj, potřebovala bych radu. Hraju simíky už strašně dlouho a mám všechny hry originál. Zajímá mě, jestli je na mody nějaký omezený počet? Mám jich tam spoustu, ale přece jenom se mi občas stane, hlavně teda u vlasů, že v nabídce sice jsou k dispozici, ale když na ně kliknu, zobrazí se na tom daném simíkovi buď holohlavý a nebo s červeno-černými vykřičníky na celé hlavě. No a u oblečení se mi stává, že taky je v nabídce, ale když na něj kliknu, zmizí na simíkovi celá ta daná část těla. Vůbec to nechápu, proč. Stahuju mody hlavně se storu a občas i z jiných, ale polovina věcí mi tam funguje. Je to strašně divný. Doufám že to není mou hrou. Kdyby na tohle někdo znal odpověď, byla bych moc vděčná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vlasy se většinou zobrazují špatně, protože nemáš nastavenou ve hře grafiku na Ultra. Viz obrázek zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-tp5716893p5716918.html

      To u oblečení se mi stalo taky. Byl to starý neaktualizovaný download, tak jsem ho vymazala ze hry.

      Vymazat