Stavba mostu

V článku se dozvíte, jak postavit most. Most může sloužit jako most přes fontánu nebo spojení dvou budov od prvního patra výše.


 Článek obsahuje i krátké instruktážní video.

Jak na to



 Umístěte proti sobě dvě malé místnosti. 



Přepněte se o patro výše.

Terasu bez zábradlí umístěte k okraji místnosti.




Za pomoci směrových šipek natáhněte terasu k okraji druhé místnosti.


Klikněte na zem do volného prostoru.
Výsledek vidíte na obrázku výše.


Nyní umístěte schody, zábradlí a upravte vzhled.


*****

Video návod





Komentáře

  1. Děkuji! Vyzkouším to na základě na pilotech - moc jsem si je oblíbila (jenom mi nejde víceúrovňový, zkusila jsem to přesně podle návodu, ale asi jsem měla malý svah, protože mi to psalo, že nemůžu schody umístit do vody - asi to bylo moc nízko).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat